טוֹב מבוסס על 656 ביקורות פורסם ב- הדר וולפוביץ- כץTrustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google. שני הייתה מדהימה! הובילה את הדרך בכיף ובנעימות, אלופה אמיתית 😃 נהנו ובטח נחזור בקרוב תודהפורסם ב- יוגב שמואליTrustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google. אחלה מקום אחלה צוות אחלה טיולפורסם ב- עדן זוארץTrustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google. עשינו טיול משפחתי של שעתיים עם רייזר בר כולל מסע מהמם, הסברים בטבע ותה בשטח על הירדן שהכין לנו שימי הבעלים. צווח מקסים ואדיב, טיול מלא חול ואהבה כמו שטיול שטח עם רייזר צריך להיות! תודה, אין ספק שנשוב! תצליחופורסם ב- רות כהןTrustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google. היה נדיר ברמות קשות יחס אישי טיול מהנה ממליצה ואחזור שובפורסם ב- עדי אנקריTrustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google. היה מושלם!! בעלים מדהימים עם נתינה מטורפת הייתה לנו חוויה שלא תשכח לעולם... הגענו בלי לקבוע מראש קיבלנו אותנו באהבה תודה רבהפורסם ב- משה אנקריTrustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google. ממליץ בחום חוויה בלתי נשכחתפורסם ב- Yoav VinovTrustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google. ממש כיף! אחלה צוות, הכל מסודר וטוב, גם נוף יפה, גם הדרכה טובה על הכלים, גם הסבר בתצפית בדרך! ממש מומלץ!!!!פורסם ב- אהד תשובהTrustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google. הייתי ב"רייזר בר" וזו הייתה חוויה פשוט מדהימה. הנוף עוצר נשימה, האנשים מקסימים, והשירות – יוצא מן הכלל. הכל התנהל במקצועיות ובאווירה כיפית ומרימה. חוויה מהנה בטירוף, מומלץ בחום לכל מי שמחפש אקשן עם חיוך!פורסם ב- הדסה גרינבלטTrustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google. המסלול אתגרי יפה והאמת שממש נדיר באזור הזה! כן נוף משגע והסבר על הכל… המדריך עשה לנו פקל קפה ותה מול נוף עוצר נשימה!! והסביר הכל בסבלנות. בקיצור נהנו מאד. חייבים לחזור לשם. ממליצה לכל אחד שמחפש חוויה אתגרית שווה וטובה. שווה כל שקל.פורסם ב- maya shlomoTrustindex מוודא שהמקור המקורי של הסקירה הוא Google. אנשים אדיבים סבלניים ומקסימים! היה ממש ממש מהנה, המסלול הקצר היה ממש יפה הנוף משגע המסלול עושה את החוויה של האתגריות, מאוד אהבנו… לא חיפשנו משהו מאתגר מידי ולא משעמם מידי וזה בול. באמת היה כל מה שיכולנו לצפות מטיול ריינג׳רים. פלוס עצירה מול נוף מהמם. אפשר לעשן סיגריה :) גם המחיר היה יחסית טוב לדעתנו. ממליצים בחום